fapidpfWyłączanie filtrów FAP / DPF

Drażni Cię już kontrolka awarii silnika i ustawiczne problemy z mocą w aucie z zatkanym lub zużytym filtrem cząstek stałych? Jako pierwsi na rynku polskim oferujemy programowe wyłączanie filtra cząstek stałych FAP / DPF. Filtr cząstek stałych FAP / DPF może zostać wyłączony (a co za tym idzie – zdemontowany lub udrożniony mechanicznie) w następujących grupach samochodów (w nawiasie – model sterownika):

  • Mercedes – wszystkie modele (Bosch EDC16, Bosch EDC17)
  • OPEL 1.9 CDTI – wszystkie modele (Bosch EDC16)
  • SAAB 1.9 CDTI – wszystkie modele (Bosch EDC16)
  • Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 2.0 TDI CR 143 KM, 170 KM (Bosch EDC17)
  • Volkswagen 2.5 TDI CR – wszystkie modele (Bosch EDC16)
  • Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 2.0 TDI PD 140 KM, 170 KM (Siemens PPD 1.x)
  • Peugeot, Citroen – wszystkie modele (Bosch EDC16, Siemens SID)
  • Kia, Hyundai – wszystkie modele (Bosch EDC16)
  • BMW – wszystkie modele (Bosch EDC16, Bosch EDC17)
  • Volvo 2.4D, 2.4D5 – wszystkie modele (Bosch EDC16)
  • Chevrolet Captiva – wszystkie modele (Bosch EDC16)
  • Honda 2.2 i-CTDI 140 KM (Bosch EDC16)

Fiat 1.3 Multijet / Opel 1.3 CDTi – problem z FAP / DPF rozwiązany
Miło nam poinformować, iż jako jedni z pierwszych w Europie znaleźliśmy rozwiązanie problemu z filtrami FAP / DPF w tych autach.
Jak Państwo doskonale pamiętają, bardzo częstą usterką był powrót problemów z filtrem FAP / DPF po jego odłączeniu. Udało nam się rozwiązać tę kwestię i teraz po zaprogramowaniu sterownika auta proces regeneracji filtra się nie uaktywnia, a kontrolki pozostają wyłączone.

Citroen i Peugeot 2.0 HDI Delphi DCM3.4 – usuwamy FAP!
Nowością w naszej ofercie jest usuwanie filtra FAP w samochodach PSA ze sterownikami Delphi. Popularne 2.0HDI z Delphi mogą już pracować bezbłędnie także po usunięciu filtra. Polecamy również tuning ww. marek samochodów.

Wyłączenie DPF w 2.0 TDI Siemens PPD (140 KM, 170 KM)
Programowe usunięcie DPF w autach grupy VW z sterownikami Siemens PPD (2.0 TDI 170 KM pompowtrysk oraz 2.0 TDI 140 KM) już jest możliwe. Oczywiście wszystkie pozostałe wersje silnikowe w grupie VW również. Serdecznie zapraszamy!

DPF w autach Mercedes – wyłączamy
Do oferty wyłączania filtrów cząstek stałych dodaliśmy wszystkie auta Mercedesa – w tym dostawcze Mercedes Sprinter. Dotyczy to nie tylko aut z EDC16 ale także najnowszych modeli z systemem EDC17.

Wyłączamy filtr cząstek stałych (FAP / DPF) w autach Ford
Ford z silnikami 2.0 TDCI sterowane systemem Bosch EDC16 z filtrem FAP już nie stanowią problemu. Prezentujemy to rozwiązanie jako pierwsi – wyłączenie FAP jest możliwe we wszystkich modelach Forda wyposażonych w filtr cząstek stałych z systemem Bosch

Wyłączamy filtr cząstek stałych (FAP / DPF) także w BMW
Programowe wyłączenie filtra FAP / DPF w samochodach BMW ze sterownikami EDC17 (roczniki modelowe 2009 i 2010) oraz EDC16 (starsze modele) jest już możliwe. Popularne BMW 320d, 123d i inne modele w których zainstalowano filtr cząstek stałych mogą również pracować bez niego. Jeżeli przeraża cię kosztowna wymiana filtra cząstek stałych, to wraz z chiptuningiem można zlecić programowe wyłączenie filtra (pozwalające na jego demontaż lub usunięcie wkładu). Istnieje także możliwość samej usługi dezaktywacji filtra.

Wyłączamy filtry FAP i DPF
Jeżeli masz problem z filtrem cząstek stałych (uporczywe błędy, konieczność wymiany, kosztowne serwisowanie, auto przeznaczone do sportu), możemy wyłączyć całkowicie obsługę filtra FAP (DPF) we wszystkich nowoczesnych dieslach (praktycznie wszystkich marek i modeli). Filtr można następnie zdemontować bez żadnych problemów czy reakcji ze strony auta – nie będzie żadnych błędów ani awaryjnych trybów pracy, prób regeneracji etc.